Svart är en vacker färg, matchar mitt hjärta

Visst är svart en fin färg? Den passar till allt.

Jag har inte varit på mitt bästa humör idag. Vet inte hur eller vad jag känner, allt känns bara så tomt och värdelöst. Inget jag gör betyder något, jag är osynlig! Varför ska man le för när man bara vill gråta? Det är ju ingen idé! Jag kan inte äta längre för jag mår bara illa efteråt, känns som jag ska spy.. Men d gör ändå inget för jag känner mej knappt hungrig längre. Jag kan inte sitta i matsalen heller för han är där och dömmer mej - Jag kan nästan förstå vad han tänker men jag kan inte ändra mig för hans skull, det är ju såhär jag är! Han sa ju själv en gång förut att man ska vara som man är, men ändå så tycker han att jag är värdelös som är som jag är. Jag vet att jag är värdelös, det har jag vetat länge. Jag är uppväxt med det budskapet "du ska inte tro att du är något" iochmed att pappa lura i mamma det, sen tog väl jag över det beteendet också, sen har mamma alltid hållt på att banta, vilket har gett mig budskapet "du duger inte som du är" Sedan nä "det" hände så gav det mg också ett budskap som sa mig att "du är inte värd något" precis som när jag blev retad i skolan "du är inte värd bättre" Så hur ska jag kunna stärka min självkännsla när jag bara har fåt höra hur dålig jag är?! Sedan skickade han sms till mig där han skrev hur värdelös jag och en annan tjej är. Jag bli bara så besviken, hur kan han skriva så när jag har försökt att vara en bra kompis?! Hela dan har vart svart förmig, jag känner att det inte står rätt till i huvudet och kroppen just nu, men det jobbigaste är nog frågorna som kommer helt öppet som man egentigen inte vill svara på med risk att man bryter ihop. Kan man operera bort känslor? Jag försöker att hålla tätt, men det är inte så lätt i alla lägen.. Jag vill bara försvinna!

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback