Värdelös arbetssökande

Varför får jag inget jobb för? Är jag så jävla värdelös?

Finns så många som inte vill jobba, många som vantrivs på sitt jobb och ja kan ta det jobbet istället för dem, men inte fan får jag något ändå! Jag måste vara så jävla värdelös som inte ens kan få ett vanligt vikariat över sommaren.

Andras åsikter:
Postat av: jennie
Nej du är inte värdelös, men det är faktiskt svårt att få jobb på förskola över sommaren. Pröva med att anmäla dig som vikarie på de ställen som du kan tänka dig att arbeta. Ex fritids och förskolor. Rätt var det är så ringer dom, och då är det bara att åka dit och göra bra ifrån sig. Folk blir sjuka och då behövs vikarier. Ett bra sätt att få in foten någonstans.
2008-05-03 @ 15:29:33

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback