A basket full of..

I Lördags var jag och lämnade en korg full med bad produkter till Yvonne, hon har ju flyttat från bågen i Timrå till s:a köpmangatan i Timrå för en kort tid sedan men jag har inte haft tid att göra iordning korgen. Korgen innehöll lite nödvändigheter inför en skön spa kväll, badskum, badsalt, badbomb (muffin) relaxing eye mask, fyra olika ansiktsmasker, body peeling, face peeling, skubb handskar och en body butter. Hon blev glad för den, hon har verkligen saknat badkar! (och balkong) Sedan fikade vi kladdkaka med grädde som Yvonne hade bakat och satt och hade djupa diskussioner. Det känns så bra att ha en vän som hon eftersom vi båda har blivit svikna på "vän fronten" av olika skäl och på olika sätt - men nu äntligen kan man öppna upp sig igen och samtidigt veta att det inte står på första sidan i morgon dagens tidning som det alltid gjorde med Sara. Jag har även fundera på vad Yvonne ska få i 30 årspresent av oss och jag tror jag har kommit på en bra grej, men det kan jag tyvärr inte riktigt dela med mig av här eftersom jag inte vet om Yve läser min blogg eller inte =) Men i slutet av Februari så får ni alla se den sen. Nu ska jag själv hoppa i ett skummande varmt bad och senare idag ska jag posta mina ansökningar, som jag har arbetat på under förra veckan till åtta olika förskolor i Timrå kommun. Ha en bra Måndag allihopa!


Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback