Ännu en grå och trist Måndag

Ingen ringde idag så då ska jag gå på arbetsförmedlingen imorgon, men utan några stora förhoppningar förstås. Jag tycker verkligen inte om dem, och egenligen behöver jag inte gå där eftersom jag ändå inte får någon sorts inkomst som baseras på att jag skall vara inskriven där, sedan så ville dem skicka mig till Åre sist jag var med *sur* VISST vill jag ha arbete, men inte vad som helst och vart som helst! Annars har jag scrappat en del idag, blev "klar" med tre sidor till boken, sen har jag börjat med en sida till men måste vänta in lite material som kommer på posten snart hoppas jag. Tildas tavla är typ klar, väntar bara på fotografiet nu! Imorgon ska jag på papperskungen med Linda efter en sovmorgon, sedan ska jag simma med Yvonne klockan två, och sedan tänkte jag anmäla mig på arbetsförmedlingen efter det.

Förövrigt tycker jag att folk bloggar alldeles för lite these days, ni vet nog vilka ni är ;-)

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback