Arbetsvecka

Jahopp, denna vecka har jag faktist blivit erbjuden arbete för tre dagar. I Onsdags var jag på Timrådalens Förskola och på Torsdagen så ville Framnäs Förskola att jag skulle komma, men jag hade redan bokat in Lotsgatans Förskola på samma dag och nästan samma tid - synd! Men det var jätte trevligt på Lotsgatan, det var första gången jag var där! Men det var ju roligt att Framnäs ringde på min ansökan, trodde jag faktiskt inte att någon skulle göra - Men jag chansade och skickade iväg dem iallafall *tur* Nästa vecka är jag inbokad på Timrådalens Förskola på Tisdag och Fredag, det ska bli så roligt! Det är så skönt att "komma till någon nytta" =) Idag vart jag ledig, men det är skönt också. Jag, Yvonne och Josephine skulle egentligen gå ut ikväll på stan men Josephine verkar ha fått influensan så jag och Yvonne funderar på att dra på Pubben istället - vi får se hur det blir närmare kvällen. Hur som hellst så ska vi bjú Yvonne på pizza ikväll, hemmagjord såklart. Ska ta och göra mig klar att åka på ICA och handla lite ingredienser till pizzorna och lite andra ingredienser på BOA till en salongsberusad Mikaela. Ha en trevlig helg, det skall jag ha!

Andras åsikter:
Postat av: Jennie
Kul att få jobba! Hoppas att du har roligt ikväll!
2008-11-21 @ 21:32:47
URL: http://sliparen.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback