Det man egentligen vet men inte vill kännas vid

När vinet glöder i de fyllda glasen och vi börjar bli i gasen då lossnar tungans band.
vi som gått omkring och vart så blyga vi slutar upp att smyga, modet kommer efter hand.

Hej tjo och klackarna i taket nu visar vi helt naket hur modiga vi är,
inga ord kan bli för stora vad har jag att förlora så är det med det.
Senare när berusningen har lagt sig och det som jag har sagt dig verkar ganska meningslöst,
då undrar jag över hur du ser mig man får se upp hur man beter sig och då skrattar jag nervöst.
Mitt hjärta har en frusen inneboende ett pajat självförtroende som inte mår så bra,
hon plockar fram allt det jag gömmer och minns allt det jag glömmer och säger att hon är jag.

Bra reklam för när spriten går i - går vettet ur och det gäller nog dem flesta!

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback