Ekonomi

Ekonomi  = Makt

Har man ingen ekonomi blir man deprimerad i ett samhäll då man SKA ha en ekonomi!

Gott om pengar, badar i pengar eller rent av torkar sig i arslet med pengar = Egoist.. eller?!
- Jag menar, har du sett "Sweet Sixteen" på MTV någongång?!

TÄNK om man kunde jämna ut ekonomin lite i världen, så de som inte äger något annat än trasor på kroppen kunde få råd att äta sig mätta, precis som oss.. varje dag!

Men så sitter det chefer och politiker högt uppsatta med mer pengar än vad dem själva orkar göra sig av med och inte gör ett skit. Ska det vara så svårt att förändra världen?!

Jag kanske är en drömmare, men en dag ska jag förverkliga min drömmar.

KOM IHÅG:
EN kan INTE göra allt, men ALLA kan göra NÅGOT!

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback