En veckas ledighet

Har bestämt mig att vara "ledig" en vecka f.o.m i Måndags innan jag hoppar på hästen igen, vissa tycker kanske det är korkat men det skiter jag i. Jag ska försöka få ordning på det jag har försummat undre min skoltid t.ex motionen och lägenheten. Idag håller jag t.ex på att tvätta, det blev 10 stora högar :/ Men det kan bero på att jag rev ut hela Jyrkis garderob och la den på golvet *hihihi* Jag tycker aldrig han tvättar så då få jag hjälpa han och riva ut den istället =) Då MÅSTE han tvätta. Vi plockade i lägeheten igår eftermiddag men det är så mycket som ska städas att jag inte riktigt hittar motivationen till det, men vi sätter igång ordentligt senare idag när Jyrki slutar jobbet - själv ska jag fortsätta tvätta och plocka lite till innan han kommer hem.

Mamma ringde igår och påstod att hon hade dåligt samvete. Men mina syskon då?

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback