Fullbokad Tisdag

Vaknade elva idag eftersom jag och Smulan titade på film till två i natt :-S inte så bra ifall dem skulle ringa, men mysigt! Sedan gick jag förbi Linda och vi åkte ännu en gång på Papperskungen och jag hittade papper till en sida som jag gjorde när vi kom hem. Vi två så gick jag och Yvonne och simmade några längder och med allt bubbelbad, bastu och prat så var vi inte klar och hemma igen förren halv fem ( det tar fem minuter att gå ) Jag käkade matlåda och sedan gick jag över till Linda igen med två scrap sidor som jag gjort, sedan planerade vi vad vi skulle sätta in för mer bilder och sammanlagt har jag bara fyra sidor kvar som jag skall göra själv, en ska vi göra ihop och en håller jag på med just nu som snart är klar *skönt* men Linda kanske behöver lite hjälp och jag tycker bara att det är jätte roligt att scrappa så jag tar gärna för mig ännu mer =) Jag tar kort på boken och alla sidor sedan när vi är helt klar så får ni se hur det blev! Gud vad jag längtar tills vi ska ge bort den! Det är en bröllops dags gåva som dem ska få den 12'e December. Men nu sitter jag här själv och väntar på bilen, ska nämligen åka och hämta ut ett paket på posten med scrapbooking material så jag kan göra klart en sida som jag håller på med just nu. Imorgon ska jag få jobba också mellan 12:00-15:30 Det kommer att bli jätte roligt! Dessvärre hann jag inte med Arbetsfömedlingen idag och troligtvis inte imorgon heller, men inte gråter jag för det! =) Haha.

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback