Fullpackat schema

Igår va jag på Lotsgatan Förskola, lika kul som alltid och idag har jag varit på Timrådalens Förskola, jätte mysigt! Imorgon ska jag eventuellt vara på Lotsgatan, men dom skulle ringa idag vilket fall. Även Torsdag och Fredag är inbokad på Timrådalens Förskola och igår ringde även Tallnäs Förskola och önskade mig till idag men tyvärr fick jag ju tacka nej *synd* Så tråkigt att säga att man redan är uppbokad, vet inte hur jag ska sköta det här riktigt!? Känns dumt att tacka nej när man skickat en ansökan om att få vikariera, men jag har uppmanat dem att ringa flera gånger, men det vet man ju inte om det blir heller :O/ Efter för många "nej tyvärr, jag kan inte" så slutar dem ju att ringa :O( *hoppas inte* men jag har hört med Malin och Joephine om jag kan rekomendera dem ifall det skulle behövas någonstans då jag måste tacka nej eller så. Annars så har jag scrappat igår kväll, så jag är klar med två och nästan klar med en sida. Nu är det faktiskt bara två sidor kvar för mig tills hela boken är klar - då har jag gjort allt jag ska göra i den *nöjd*, plus en sida då som vi gör gemensamt (bröllopsbilden) så snart får ni se foton av den =) Nu ska jag kika på tv och mysa fram till två då jag och Yvonne ska simma några längder. Ha det bra!

Andras åsikter:
Postat av: MiillaaN
jaa precis :/ han är 5 och vi har haft han sen han va liten.. han är den keligaste katten jag någonsin träffat så han får inte lämna mej :(
2008-11-25 @ 22:08:23
URL: http://camillaedlund.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback