Irriterad

ÅÅååh, idag känner jag mej så fruktansvärt irriterad, troligtvis på grund av bristen av aktiviteter och längtan att få göra något snart, något roligt!

Skulle åka en sväng på paperskungen i Timrå, enligt deras hemsida stänger dem 18:00 på vardagar men när vi kommer dit så stänger dem helt plötsligt 17:00 - bra informerat! *Ironi*

Jyrki kulle bygga ihop min mini byrå till mina scrapbooking saker igår men drog ut på det as länge så han byggde inte klart den för att det vart "så sent" - det hade inte blivit "så sent" om han hade startat i tid! *Dooh*

Sen känner jag mej frustrerad och stressad för att jag och Linda har inte riktigt börjat på scrapboken till svärmor och svärfar, och nu är det bara en ynka månad kvar. Jag har ju haft fullt upp med skolan förut men jag vet ju att jag hinner på den här korta tiden bara jag får börja någon gång - men det är tråkigt och frustrerande att bara vänta på fotografierna, dock har vi bestämt tid att dela upp foton imorgon så då hoppas jag få komma igång! Då kan jag lova att det blir scrapbooking varje kväll =) *tjohooo*

Nu ska jag gnälla på Jyrki så han bygger klart min minibyrå så jag har något att göra! (sortera material)


Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback