Kattpiss och julshopping

Vaknade kl 08:00 idag av att en utav katterna krafsade på sovrumsgolvet.. NEEEJ!!! Pissa inte där, tänkte jag :O| Som tur var hade någon av dem bara pissat på dörrmattan i hallen, bättre det än något annat. Jag har nämligen glömt städa lådan och jag hade tänkt ta den igår kväll men jag var trött vid 17-18 tiden igår så jag tänkte "vila" i sängen en stund - men jag sov hela natten! Så på morgonen började vi med att skura hallgolvet med vittvins vinäger, sedan slängde vi dörrmattan och dammsög och skurade hela lägenheten ordentligt. Har precis hoppat ut ur dushen och skall snart iväg på IKEA och julhandla som alla andra idag, det blir nog ingen lång dag där eftersom jag ska ha en liten förfest hos mig ikväll. Ha en bra dag idag!

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback