Längtar till att få se Linda Rosing svettas!

På Söndag ska Linda Rosing besöka Kanal 5's pinsamma utviknings proram för puckade människor utan respekt för sig själv eller andra människor runt omkring, nämligen 'Sanningens ögonblick' Jag brukar inte se på det men jag bara MÅSTE se Linda Rosing göra bort sig ännu en gång inför svenska folket. Hon är ju ta mig fan som en igel och hänger sig kvar trots att man gör allt för att bli av med henne OCH speciellt hennes barn, jag tycker helt ärligt synd om henne! Hur kan man tycka så illa om sig själv som hon gör, hon söker ju ALL uppmärksamhet hon kan få och för att få den gör hon ju ta mej fan vad som hellst?! Kommer bli mycket skade glädje på Söndag kväll ialla fall, hahahahahaha!

Jag är inte så här elak egentligen, men hon ber ju om det och jag och 9 miljoner svenskar kan inte ha fel!

Andras åsikter:
Postat av: SLÄKTMAFFIAN
HALLÅ DÄR! Missa för guds skull inte våran HOTTA blogg!!
2008-11-04 @ 14:28:24
URL: http://slaktmaffian.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback