Party

Idag ska jag (lite smått motvilligt) på fest i Ljustorp. Jyrkis gamla arbetskollega och min gamla granne har en fest och det brukar ju bli kul men jag är inte seciellt partysugen faktiskt, men hoppas att det blir kul ändå. Ska sova hos mamma som bor ett par meter ifrån efteråt. Annars har jag legat hela morgonen och tagit igen mig i missade Desperate Housewifes avsnitt. Jag har missat typ alla avsitt från den nya säsongen, så jag har kikat på dem och några extra avsnitt - jag är nu inne på nummer sju och det är så spännande. Längtar redan till nästa avsnitt! Nu ska jag ta och vika tvätten som vi tvättade igår, det är så skönt att lägenheten är ren, disken är diskad och tvätten är tvättad. Jag kan bli en sån lortgris emellanåt, fattar inte hur folk orkar hålla efter sånt här?! När jag får fast arbete ska jag skaffa en husa tror jag, så kan jag leva livet istället för att bry mig om sånt som egentligen är oviktigt men nödvändigt! =)

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback