Photoshop

Idag har jag fortsatt att pysslat i photoshop med ett fotografi på Yvonne som jag skall använda till hennes 30års present. Jag har tagit bort störande moment i bakgrunden, förstärkt hennes läpp nyans en aning, blekt hennes tänder, lagt en ut tonad cirkel runtom hennes ansikte som skall "rama in" henne, jag har även dragit ner på den röda nyansen i hennes ansikte, tagit bort dem glansniga områdena i ansiktet som kommer ifrån kamera blixten och försöknat huden med att ta bort vissa rynkor, skuggor och en del fräknar, pigment och födelsemärken som visseligen inte syns så mycket men som ändå ger ett rörigt intryck. Men ärligt, vad tycker ni om skillnaderna - är det bra, har jag gjort "för mycket" eller var det helt enkelt bättre före?


Andras åsikter:
Postat av: Malin
Snyggt!! :D
2008-11-10 @ 20:44:48
URL: http://enmalinen.blogg.se/
Postat av: Crixan
Bra jobbat! :)
2010-01-25 @ 22:10:08

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback