Scrapping

Idag var jag och Linda på panduro och kollade på scrapbooking material, jag hittade en massa ark och notan slutade på 150:- Sedan åkte vi hem till henne och scrappade lite, jag är ju klar med Jyrkis bäbis sida så jag valde nya foton i går hos Linda. Jag valde ett foto när Jyrkis mamma och pappa är tillsammans, ett på Lady (deras första hund som nu är död) och på deras hus som dem har bott i ca: 30år tillbaka. Sedan valdejag också ett foto på Kari och Jyrki tillsammans!

Bilden på svärmor och svärfar började jag med och använde mig av ordet "kärlek" i röda glittriga bokstäver och även tre små hjärtan i samma stuk, samt tre olika ark. En spräcklig i rött, svart och vitt, en röd och en brun. Jag lägger upp en bild senare *nöjd* De enda som fattas är en stor vit blomma, men den kommer snart med posten! Ska sätt mig en stund och söka inspiration till dem andra bilderna så jag vet hur jag skall nvända mina ark jag köpte idag.

Köpte även ett par svarta örhängen för 25:- på Ur & Penn som ser ut som man "töjer ut" örat, men det är såklart fusk =) Jag tyckte min lilla, lillasyster skulle passa i det eftersom hon har den stilen. Hoppas ni ha en bra scrapping dag!

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback