Skytmåns

Jag måste bara skryta lite nu. Eftersom jag i grundskolan och på gymnasiet bara hade Icke Godkänt, streck i många ämnen och kanske ett enstaka Godkändt i betyg så måse jag ju ta tillfället i akt att skryta när jag under utbildningen fått:

8 Mycket Väl Godkänt
4 Väl Godkänt

- Varav ett utav betygen VG var komunikation och Gun Britt (läraren) sa att hade jag "pratat" mer under lektionerna så hade jag kunnat nå upp till ett MVG, men det räcker gott med VG.

Tjooohooo, jag är så stolt över mig själv!

Men betygen säger ju inte att jag är lika duktig i praktiken, så man kan bara hoppas!

Andras åsikter:
Postat av: Jennie
Jäkligt bra!!
2008-11-07 @ 10:35:51
URL: http://sliparen.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback