ÄNTLIGEN ett student firande

Ikväll har jag varit i Ljustorp med hela min familj och dem överaskade mig med att fira min student. Bättre sent än aldrig och jag blev jätte glad, det var vekligen deprimerande stämning sist och jag grät till och med lite *känslig juh* men det kändes ju som jag gör allt för dem och sedan själv glöms bort. Men mamma hade ringt till mig dagen efter vi var där då jag och sa att hon hade fått dåligt samvete, så jag förlåter dem - MEN dem hade inte behövt köpa presenter =) Men det fick jag i alla fall OCH student tårta i form av en studentmössa, OCH studentmiddag, lax i ugn med kokt potatis och kall cream fraishe + rom sås, mmmm.. Dem hade blåst upp ballonger och ordnat jätte fin dukning och allt. Sedan fick jag presenterna:

Ett "relaxing slipper set" som innehöll badbomber och
en tvål till fötterna och en lotion till dem samt tofflor av Ellinor
En "Smulan" katt spar bössa av Liza
Ett armband i silver med stjärnor på av Joakim, som för övrigt går fint ihop med Linda's student gåva =)
Lotter och ett löfteom en egen "BSK" studentmössa *tjohoooo* av mamma och Jan Åke

Som ni säkert har märkt så är jag lite sorgsen över att man missat allt det där "traditionella" man har på en "riktig" student, men att jag ska få en egen student mössa gör det faktiskt lite bättre =) *glad igen*

Tack allihopa. Nu kan jag rycka upp mig igen och slipper känna mig bortglömd i familjen!

Andras åsikter:
Postat av: Jennie
Låter jätteroligt! Fint av din familj att ha studentfest för dig!
2008-11-09 @ 09:56:11
URL: http://sliparen.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback