Tack för uppvaktningen av min student, NOT!

Jahopp, då har man äntligen tagit studeten - något jag verkligen längtat efter! Jag hade redan planerat tidigt att jag skulle bjuda på tårta, precis som man gör på gymnasiet men utan studentflak, champagne frukost, plakat och mössor. Men som jag misstänkte så var det ingen (förutom Jyrki & Linda) som ens brydde sig. Jag ville bjuda familjen på fika hos dem eftersom lägenheten ser ut som ett bomb nedslag, disk och saker överallt! Så jag tog med mig tårta, glasstårta, drickor och kakor men jag fick inte ens höra ett "Grattis" och Ellinor ville inte ens följa med.

Jag är så less på att JAG måste tänka på allt hela tiden! När Joakim tog körkortet så köpte jag en tårta och en present för jag ville fira han, jag fick ingenitng när jag tog körkortet för ett par år sedan, när Joakim och Ellinor tog studenten så var jag noga med att dem skulle bli firade och jag köpte present till dem, jag fick som sagt ingenting. Jag ser ALLTID till att Jan Åke blir firad på fars dag, även om han inte är våran pappa, jag ser till att mamma blir firad på mors dag för annars glömmer dem bort det. Men när jag ska firas så blir det inget och det sårar mig jävligt mycket! Jag tycker att jag ställer upp hela tiden men jag får aldrig något tillbaka utan blir tagen för given, så nu skiter jag i det här!

Att jag tog studenten på ett annorunda sätt än vad som är vanligt är fan inte mitt fel, det är "HANS" fel. Det är han som gjorde att jag mådde så dåligt i min barndom att jag blev deprimerad och inte klarade av att gå i skolan, jag klarade för fan inte ens av att vistas bland andra människor tillslut - och då ska väl fan inte JAG straffas, igen?! Jag ska väl också få firas när jag har kämpat och har gått ut med jävligt bra betyg.



Jag är B E S V I K E N på min familj.



MEN..

Alla hade inte glömt mig, Linda var så ivrig att fira mig att hon knappt kunde hålla sig =) Tack gumman, du är en ängel. Jag fick ett stjärn halsband och tillhörande örhängen, som var jättefina!

Av Jyrki, min söta sambo fick jag 500:- och såklart en ny Miranda till min collection. Det är två små Mirandor som sitter i en soffa och myser ihop under en filt, undrar om han tänkte att det ska representera våra framtida film kvällar ihop?! Hehe, slipper ju studera till sena kvällen nu på ett tag!

Andras åsikter:
Postat av: Jennie
Vad trist att familjen inte firade dig:( Men jag är jätteglad för din skull och du har gjort ett jättebra jobb med allt skolarbete! Huvudsaken är att du är stolt över dig själv!
2008-11-03 @ 16:59:26
URL: http://sliparen.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback