Tila Tequila

Herregud vad i *censur* är det på tv egentligen?! En liiiiten kvinna som väljer och vrakar i kvinnor och män med porr som huvudämne. Allt är sex inspirerat och som vanligt kan huvudpersonen i det här programmet (och i alla andra liknande program) fritt hångla med alla utan att enns bli ifrågasatt av dem andra deltagarna. Jag skulle bli jätte ledsen om någon jag tyckte om gick omkring och hånglade och lixom "testade" alla, som om dem skulle vara tröjor i olika storlekar och färger. Sen undrar jag vad det är för idioter som söker in till programmet?! Frasen "Jag vill bli kär i Tila" har förekommit mer än en gång, vadå "jag VILL"? Antingen så är man det eller så blir man det automatiskt, det är ingenting man kan styra över. Jag tror allt handar om att synas och bli sedd i tv, eller så är alltihopa bara fejk och skådespelare!

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback