Trött, tröttare, tröttast..

Oj, vad jag är slut. Jag är ju inte van att jobba så här mycket efter att ha gått i skola i 1,5 år och varit sjukskriven i 1 år innan det. Men det är fruktansvärt kul! Barn är ju helt underbara och jag längtar tills man få egna små knottar man kan mysa med. Jag slutade 17:00 idag och efter det åkte jag och Jyrki på Birsta City och handlade en födelsedax present till Linda som fyller år 1'a December! Sen blev det att jag scrappade min näst sista sida, och har nu bara EN enda sida kvar *tjoohoo* men Linda sa att hon kommer behöva hjälp att scrappa några av hennes sidor eftersom hon har haft mycket nu, och jag hjälper gärna till! Det gick så fort att göra mina att jag nästan blev besiken att jag inte hann med att göra alla olika designer som jag ville, hahaha. Nej nu ska jag slöa lite till framför tv'n innan jag lägger mig. Godnatt!

Andras åsikter:
Postat av: Selvina
Sv: Åh tack så mycket! :D Alltid roligt att höra att man är bäst ;) Vilken fin rosa blogg du har! :)
2008-11-27 @ 22:23:45
URL: http://selvinas.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback