Workday

Dem ringde från Timrådalens Förskola idag och behövde någon mellan 11:30-15:30. Jyrki sa " men det är väl bra, det är väl ditt favoritställe? " och ja, jag tycker om den avdelningen, personalen och förskolan. Jag var på Timrådalen under min andra APU period och trots att dem inte har någon speciell pedagogik och att vi inte jämt tänker likadant så trivs jag där. Det gick iallafall jätte bra och det var jätte roligt att arbeta, det var mestadels ny barngrupp men det gick bra ändå. Hoppas dem ringer snart igen, dem "förvarnade" mig iallafall =) Åkte på Papperskungen efter jobbet och köpte lite grejer till scrapbooken, sedan har vi städat lägenheten så nu är det bara toaletten kvar och skura alla golv och tvätta resten av tvätten som är kvar *skönt* det går ju fort! sen blir det filmkväll med syster yster och Jyrki. Ha en trevlig helg allihopa!

Andras åsikter:
Postat av: Jennie
Kul att dom börjar att ringa
2008-11-14 @ 18:45:46
URL: http://sliparen.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback