Drömmar - en undermedveten kraft?

Shit vad läskigt alltså, drömmar är verkligen viktiga! För ungefär en, två veckor sedan så råkade jag surfa in på en sida då en tjej visade upp sina tre renoverings objekt, ett hus och två lägenheter - jag kan säga att jag blev väldigt imponerad, hon är jätte duktig! En vecka senare ungefär så ville jag besök sidan igen, men hade glömt vad den hette och om det var en blogg, community eller hemsida. Dessutom hade jag raderat "tidigare" så jag hade ingenting att gå på, alltså helt omöjligt att hitta typ! Jag försökte dock att leta efter den och gick in på olika bloggar, hemsidor och googlade på sökord men utan resultat. Nu när jag vaknade imorse så hade jag drömt om sidan och såg då att det var en pixbox sida, så jag loggade in på min egen pixbox och där hade jag fått ett meddelande i gästboken av den här tjejen - jag hade nämligen komenterat henns verk varpå hon svarade mig. Hur som hellst, om drömmar kan få en att minnas saker som man egentligen vet men glömt bort så vad kan inte hypnos göra då? Jag vill verkligen hypnotisera mig, någon som har nått tips på någon som kan? Det kanske kan få mig att förstå varför hela min barndom är som en suddig film utan detaljer. Vad var det som var så hemskt att jag har glömt bort den? Var en någon specifik händelse eller är det allt som hänt som jag inte då kunde hantera? Hur som hellst så vill jag gärna hypnotisera mig, jag vill veta allt!

För er som undrar om tjejen jag förgäves sökte efter, så har ni hennes pixbox sida här spana in kategorierna "lägenhet nr 2" och "Huset" och "Lägenheten" för att se hennes renoverings objekt.

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback