Exakt en vecka kvar

Nu är det bara en enda vecka kvar på utbildningen. Gud vad jag kommer att sakna den, alla klasskamrater och lärare. Det har varit så givande och det känns riktigt bra och säket nu att böja spring vicka. Nu den här sista veckan ska vi ha en uppvisning för den andra barnskötargruppen på Onsdag, sedan ska hela klassen ut och äta på Viktoria tillsammans och på Torsdag har vi öppet hus för familj och vänner sedan slutar vi. Dem jag kommer sakna mest är nog

Josephine - För du är så intressant att prata med, rolig, snäll och omtänksam
Jennifer - Du är också intressant att prata med, kreativ, rolig, snäll och omtänksam
Gunilla - Den bästa läraren jag haft, du har fått mig att tro på mig själv
Ingrid - En snäll och mycket bra lärare
Malin - Du är så himla snäll, tack för jobbet och allt annat =)
Susanne - Omtänksam
Jennie - Du är rolig och omtänksam och tack för all peppning
Mia - Du är fruktansvärt rolig =)
Eva - Du är omtänksam
Lisen - Du är så fräck =)
Eija - Du är också himla rolig ( och snuskig hehe )
Berivan - Omtänksam och snäll och tack för halsbandet
Katharina - Omtänksam, tack för ditt telefonsamtal
Marie - Omtänksam och snäll, tack för att du ville lyssna

Självklart kommer jag sakna alla andra också, men dem här människorna kommer jag nog minnas länge. Dem har tillammans gjort utbildningen rolig och lärorik på många olika sätt. Tack för att ni finns <3

Andras åsikter:
Postat av: Jennie
Tack det var snällt sagt. Men förhoppningsvis så kan vi hålla kontakten:) Vore kul!
2008-10-24 @ 14:58:23
URL: http://sliparen.blogg.se/
Postat av: Mia
Tack. Men vi kan väl försöka hålla kontakten, de vore skoj :)
2008-10-26 @ 10:32:33

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback