Happy Birthday To Me

Idag ska vi fira mammas sambo Jan Åke som lustigt nog också fyller år idag. Det blir smörgåstårta i Ljustorp *mums* Mig firar vi på först på lördag, då jag har mitt lilla partaj. Mamma ska med ut på krogen sen med mig Jyrki, Yvonne och Sarah (kanske Linda oh Annelie också *hoppas*) fan vad kul! Gjorde klart det sista av planernerna på dator idag, hoppas jag inte glömt något! Har bl.a. gjort i ordning drink lista för kvällen så jag vet vad som ska göras och när. Annars ser lördagens planer ut som sådan att vi börjar med:

Välkomstdrink
Mingel
Tipsslinga
Middag
Introtävling
Efterrätts drink
Mingel
Lekar
Fika
Bål och snax
Krogen

en man får ju vara flexibel under kvällens gång, vad som helst kan ju hända. Huvudsaken man är väl förberedd och har en plan två så kommer nog allt att ordna sig. Jag kommer att lägga in foton från festen under nästa vecka och berätta hur det gick. Tack för alla gratulationer! Ha det så bra så länge *Kramen*

Andras åsikter:
Postat av: Jennie
Blir säkert jätteroligt!
2008-10-02 @ 17:12:32

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback