One missed call

Det var någon som ringde mig på nummer "+88213213608" idag, en signal och sedan lade dom på. Jag blev nyfiken och googlade nummret och det visar sig att det där nummret har ringt folk och lagt på efter en signal, runtom i världen! Folk uppmanade att inte ringa upp så det tänker jag inte göra heller, jag tycker sånt här är lite otäckt jag! Dessutom så blev killen min uppringd på sama sätt en natt av nummret "+25260962204" och det är samma sak där, en kort signal och alla på nätet uppmanar att man inte skall svara, Aftonbladet har till och med en artikel om det där senaste nummret. Tydligen finns det fler än dessa två också, så vad ni än gör - svara inte och ring inte upp, det kan sluta i en skyhög räkning!

Andras åsikter:
Postat av: Jennie
Bra att du googlade det och inte ringde upp!
2008-10-09 @ 16:04:45
URL: http://sliparen.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback