Redovisningen är äntligen över

Nu kan man koncentrera sig på allt annat som skall göra, t.ex. resten av läxorna som man har försummat i hopp om att fördjupningsarbetet skulle bli tillräckligt bra! Sedan skall lägenheten städas, både min och Jyrkis. Det var ett berg av disk som jag har besegrat idag hos Jyrki, sen i eftermiddag ska vi åka över till min gamla lägenhet och städa den ordentligt! Förövrigt gick redovisningen jäkligt bra. Jag har inte glömt något tyckte jag, jag fick med förskola, skola, livet med AS, AS i familjen, fakta, symptom, behandling, läkemedel, hjälpmedel, organisationer och lagar.

Tack Jennie, Malin, Jennifer och Josephine för era snälla kommentarer på mitt arbete, men ni som redovisat var jäkligt duktiga ni med. Det är bara en redovisning hittills jag tycker har varit sämre än dem andras, men det är asolut ingen av eras - ni vet säkert vem/vilka jag menar =) hehehehe.

Jag har även visa filmen som jag gjorde för mina två systrar och mamma och dem tyckte det var bra, mamma grät/skrattade till och med när hon ringde =) Men det var min första och sista film, vilket jobb alltså! Fy fan, hahahaha. Nej nu ska jag ta itu med tvärgrupps papper som skall läsas och diskuteras på Torsdag tror jag att det var, jag har tappat kollen på vad som skall göras den här terminen och tydligen finns dte fler som har det också - undrar varför?! Ha en bra dag allihopa, trots det fula "sommar halvårs" vädret. Hoppas vintern glömmer att komma iår, för jag har inga vinterkläder!

Andras åsikter:
Postat av: Jennie
Ha ha! Men filmen var ju verkligen jättebra också. Det kanske är något som du borde ägna dig åt?
2008-10-21 @ 19:38:57
URL: http://sliparen.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback