Skitsnack i Timrå igen

Nu har det snackats massa skit bakom ryggen igen för ovanlighetens skull (not) och den här gången är det Tinas jävla döds polerz som är skeptiska till mitt och Jyrkis förhållande. Har folk så lite att göra i sina liv att dem bara måste lägga sig i andras liv för att få ut nått? Visst har vi haft det struligt fram och tillbaka men det har i sin tur gjort oss starkare tillsammans, och varför skulle vi vara ihop om vi inte ville vara ihop och var kära? Slösa bort våra liv bara för att .. ? Nej tack, det vore jätte korkat. Men genom sig själv känner man andra och "dem där" är väl inte dem allra smartaste i flocken. VÄX UPP FÖR FAN, NI SKA FÖRESTÄLLA "VUXNA" NU!

"Folk är så upptagna med att leta efter andras fel,
att dem totalt glömmer bort att sköta om sina egna"

Pust, skönt att ventilera lite! Men är man så korkad att man lyssar på rykten så tycker jag synd om dem. En ÄRLIG och BRA människa (som inte vänder kappan efter vinden, och snackar skit om precis ALLA även sin bästa vän) skapar sin egen uppfattning, det är därför jag slutade umgås med er PUCKON! Jag vill inte vara som er, jag vill växa upp! Jag vill bli en bra mamma, jag vill bli gift, jag vill få ett jobb och skaffa hus långt bort härifrån och inte ruttna i Timrå och gnälla på alla andra som nån bitter fitta och inte leva mitt liv!

Glad att jag slipper er!

Andras åsikter:
Postat av: Linda
You Go Girl.... lyssna inte på puckon!! Mes dessvärre tror jag inte att det är bättre någon annan stans....... Kramen
2008-10-23 @ 17:26:44

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback