Ångest

Fan vad jag får ångest för det här med förfesten. Tre stycken har redan tackat nej, två stycken är jag orolig att dem inte kan komma i sista stunden. Jag börjar känna hur jag oroar mig, och att allt bara kretsar kring det hära med festen hela tiden så man kanske ska skippa hela skiten iallafall då, jag orkar inte oroa mig i 19 dagar till! Jag har sån jävla ångest för det hära nu, ont i magen. Jag tar nog en rejäl fest sen istället när jag har tränat på min självkänsla och vågar skaffa mig normala och värdiga vänner, för dem få som jag kan kalla riktiga vänner jag har nu kan ju ändå inte komma.

Andras åsikter:
Postat av: HELENAAS
spana gärna in min blogg :)
2008-09-14 @ 13:39:49
URL: http://helenaas.se
Postat av: Jennie
Det ordnar sig alltid. Skjut på det ett tag då tills det känns bättre.
2008-09-14 @ 17:01:26

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback