Mormor 70år

Mormor fyllde ju 70år i Söndags, och idag gjorde jag klart hennes tavla. Jag har tagit det lungt med den, eftersom jag skickade blommor till henne på hennes stora dag som hon fick tillsvidare. Jag gjorde om ett foto på henne i photoshop, eftersom jag ansåg att det skulle passa bättre med ett lite mer "gammeldags" foto på henne till tavlan. Jag blev rätt nöjd med resultatet, vad tycker du?. Men jag hade aldrig klarat mig utan min syster som tog bort axelremmen på bilden! Jag har inget tålamod ;-)


Jag har använt mig utav 3 olika pappersark som jag har rivit, skärt i, klippt, vänt på, fransat och bränt för att få den där slitna looken. Den virkade blomman i hörnet var ju självklar redan från början att jag skulle ha med. Sedan har jag även använt "gnuggisar" i form av bokstäverna jag skrivit "MORMOR" med och även den där "sömn" liknande ränderna till höger på tavlan, precis ovanför blomman.



Här har jag skrivit "Sinä olet tärkeä osa elämäämme" för hand, som betyder "du är en viktig del i våra liv" Jag är rätt nöjd jag ( i smyg )  Hoppas mormor blir glad bara. Det är det som räknas!


Andras åsikter:
Postat av: Jennie
Jättefint!
2008-09-12 @ 08:17:32
Postat av: Malin
Skitsnygg! Du är så duktig på sånt där!
2008-09-14 @ 00:39:42
URL: http://enmalinen.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback