My 25th Birthday In 3 Days - Party in 5 Days!

Gud vad jag längtar! Nu är det inte längt kvar, och det bertyder att det inte heller är så långt kvar på min "lista" med allt som skall göras inom September-Oktober. Mormors tavla är ju klar sen en tid tillbaka, flytten är klar men lägenheten skall ju städas också *jobbigt*. Jag har tänkt göra en scrapbooking tavla till min ny födda kusin i Kiruna också, fast "ingen" vet ju om det iochförsig så jag har ju tid på mig. Jag håller fortfarande på med scrapbooking albumet till svärföräldrarna med Linda, gud vad tid det tar - men det är så jävla kul att scrappa! Men det som prioriteras först just nu är iallafall min 25års middag och fördjupningsuppgiften som jag har kommit en bit på, det blir skönt när dom är klar! Fältstudierna blev klar idag *skööönt* Så imorgon tar jag en lång och härlig sovmorgon och kanske ett varmt bubbelbad sedan! Men nu är det iallafall filmdags, jag skall se "Mirrors" eftersom jag bara ÄLSKAR skäckfilm! Godnatt på er.

Jag gör ett undantag och svarar på en kommentar för en gångs skull: Tack Jennie!

Andras åsikter:
Postat av: Jennie
Din födelsedag kommer säkert att bli jättebra tror jag. Jag tyckte att ni hade en jättebra redovisning och det var jättebra gjort!
2008-09-30 @ 10:37:28

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback