Projekt på G

Nu har jag äntligen flyttat hem igen, det känns så bra! Jag har lärt mig lite av att bo själv, bladannat att uppskatta värdet av pengar lite mer men även att leva i nuet och sluta tänka så ycket på "vad som KAN hända" Men jag önskar man kunde känna sig nykär jämt och att det "aldrig" blir vardag igen, men vad skall man göra. Vi har fått iordning iallafall, men vi har inte hängt upp saker som ska hängas upp ännu (typ afrikanska masker, hyller, tavlor mm) vilket känns lite frustrerande. Vi har dessutom sålt den gamla soffan och köpt en ny, bilder kommer senare.

Förövrigt har jag massa projekt på G just nu, jag och Linda (Svägerskan?!) håller på med en scrapbook till Jyrki och Karis mamma och pappa som ska bli en 40årig bröllopspresent, mycket jobb lägger man ner. Sedan så har jag två "stora" skol projekt som vi håller på med just nu, fältstudier då vi ska observera barn på förskolan och en fördjupningsuppgift om handikapp och funktionshinder, varpå jag har valt Asperger syndrom. Mormor fyller 70år på Söndag så jag skall göra en scrapbpooking tavla till henne som hon ska få lite senare (Jag skickade blommor för 600:- tillsvidare) Sedan fyller jag 25år den 2'a Oktober så jag ska ha en kväll då jag bjuder familjen på middag med mycket rosa inslag, sedan skall jag (kanske kvällen efter) ha en förfest för väl valda männskor då jag bjuder på lite att äta och dricka också. Fullt upp alltså, men det känns jätte roligt att göra alltihopa också - men i hemlighet längtar jag tills allt är avklarat ;-)

Andras åsikter:
Postat av: Jennie
Nice
2008-09-06 @ 13:45:05

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback