Rädslan närmar sig

Fan, nu är det dags igen att få bevis på hur o-omtyckt man är igen. Jag har nämligen lovat att ha middag för familj och sedan förfest för mina "vänner" och bekanta. Men som alla vet vid det här laget så har jag knappt några riktiga vänner och jag är rädd att jag kommer stta där alldeles själv! Vissa har jag skitit i att ens tänka på att bjuda för att dem kommer ändå att tacka nej, andra skiter jag i att bjuda föratt jag inte vill umgås med dem för dem beter sig som svin och jag vill inte vara sån (dem snackar skit om andra bakom ryggen på dem och njuter av andras olycka) Man blir ju som man umgås, eller hur?! Nu är jag uppe i 7 persner och det är inte många och jag är rädd. Om 2-3 pesoner tackar nej så blir vi knappt nån alls. Fan vad jag hatar det här, det är alltid likadant! Jag vill ju inte bjuda in folk som jag egentligen inte vill ha att göra med på MIN FÖDELSEDAG, när jag ska bjuda på bål och mat och allt! Jag borde skaffa nya vänner men sånt tar tid, jag behöver nya vänner nu! Men jag ska försöka att träna på min egen självkänsla eftersom jag tror att det är det som är mitt största problem egntligen, så kanske jag kan ha en fest någon gång i livet utan att behöva bli besviken och ledsen.

Andras åsikter:
Postat av: Jennie
Rätt tänkt. Men be dom ta med en kompis eller två och kolla i god tid om dom kan komma. Och för den delen så behöver man inte vara många för att ha roligt! Man kan vara två och ha roligt också.
2008-09-13 @ 17:28:52

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback