Bitterfittan

Idag var jag och Jyrki på ICA i Timrå för att handla det sista som Joakim skall äta medans han är kattvakt och sover hos oss, samt det fika vi skall ha med oss på våran 12 timmars resa imorgon. Tro på fan att HON är på ICA precis JUST NU, JUST IDAG! "Hon" är väl det finaste jag kan kalla henne, men själv föredrar jag slampan, fittan eller horan ( pardon my french ) men det är precis vad hon är. Det är ju självklart Tina jag pratar om, hon som inte vet vad som är hennes och vad som är mitt. Hon som VAR min vän, och som under en längre period har flirtat med min sambo Jyrki för att tillslut stå och hångla med honom på en fest då jag inte ens var där. Hon som sa till honom på en fest en gång för något år sedan ( då vi förövrigt också var vänner ) "Gör slut med Mikaela, du kan ju flytta in här hos mig istället" Nu vet jag ju VAD hon är, för hon är inte bara på min kille utan andras "ragg", "span" och ex killar också. Hon tar sådant som inte är hennes bara för att visa att hon "kan" Hon är en bitter fitta som tillslut kommer vara helt själv för det är ingen som vill ha henne, ingen som vill va med henne. Fy fan vad jag hatar henne och alla som hör till!

Andras åsikter:
Postat av: . Pjumas . ♥
Oj vilka starka och fula ord, men jag kan tro att du inte är så glad över henne om hon håller på sådär! Vissa människor kan inte sånt med vem man får ta och vem man inte får ta :/
2009-04-10 @ 14:15:24
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: Miia
Jag håller med föregående skrivare där i början om att det var äckligt grovt skrivet. En fråga bara, har du tänkt på att du kan åka dit på förtal? =D

Nu vet vi din version, jag erkänner att jag blir smått nyfiken på din killes och den här tjejens version också.

skrattar
2009-04-13 @ 21:01:41
URL: http://miiascorner.blogg.se/
Postat av: JENNIE'S HUMOR
Herregud vilken människa...









HAR DU HUMOR? VÄLKOMMEN IN!



http://jenniesplace.blogg.se



2009-04-13 @ 21:29:20
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
Postat av: Elenor
Hej



Jag förstår att du blir arg... men akta din tunga..Tro mig jag vet.. det kan gå illa.. använd inte gärna namn sådan gånger.. jag vet.. Hoppas allt har varit bra i Påsk! Ser fram emot och få träffa dig snart.

Kraaaaaaaaaaaaam!

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback