Blogg semester

Arbetsveckan har passerat näst intill smärtfritt och jag har upptäckt att jag trivs så bra på Förskolan som jag är på. Det känns som jag har jobbat där i flera år men det har bara gått två veckor och två dagar. Personalen är helmysig och själva förskolan är jättefin, men det har jag nog nämnt. Jag hoppas att jag får fortsätta så håll alla era två tummar! Ja, imorgon åker jag till Kiruna och ärligt vet jag inte om jag kan uppdatera bloggen där, men jag kan bestämt säga att jag återkommer vecka 17 med bilder från min semester. Gud vad jag längtar till fin snö, skoter, släkt, sol och mycket mycket mer. Min moster och hennes familj är tydligen där uppe redan nu, så vi ska fira påsk tillsammans så igår köpte vi också lite påsk presenter till mina tre minsta kusiner Albin, Arvid och såklart lilla Tilda som vi skall ta med oss. Albin och Arvid får varsin bil och ett bilspel, inget godis här inte! Tilda ska få en mjuk beige boll med en skallra i och en pekbok till senare. Hursom hellst så åker jag imorgon så nu får jag önska Glad Påsk allihopa!

Andras åsikter:
Postat av: JENNIE'S HUMOR
Sv: Det är på Kreta, strax utanför Hersonissos :)







HAR DU HUMOR? VÄLKOMMEN IN!



http://jenniesplace.blogg.se



2009-04-10 @ 09:33:35
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
Postat av: Elenor
JAG HÅLLER VERKLIGEN TUMMARNA FÖR DIG!!!!!



Kramiz

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback