Efterlängtad helg

Nu är det äntligen helg. Veckan har varit hetsig och det har vart mycket att göra hela tiden! Jobb och träning om vart annat och jag har avslutat dem flesta dagarna med att somna i soffan framför ett avsnitt av Förhäxad. Jag är faktiskt ganska stolt över mig själv som har motionerat 60 minuter i tisdags, gymmat 60 minuter i torsdags samt simmat 40 längder idag fredag. Jag får ju mer ork då jag tränar, dessutom blir jag peppad att göra något vettigt av min fritid när man jobbar. På lördag blir det stor städning här hemma och på söndag blir det tvättstuga igen eftersom jag inte hinner med det någon annan dag innan vi far iväg på långfredagen. Gud vad jag längtar efter att träffa Tilda för första gången, jag kan knappt vänta!



Förövrigt går det bra på jobbet, jag känner mig som hemma där och allt går som smort. Personalen är jättsnäll, lokalen är tokafin och barnen är såklart helt underbara! Vi har en APU elev hos oss också som visade sig gått i samma klass som min lillasyster Liza i 9'an. Dessutom så känner ja mig som "en i gänget" och inte som en "jobbig vikarie" eftersom dem tar vara på mina ideér och ger mig stort ansvar, precis som det ska vara. Jag hoppas att jag får fortsätta efter Maj men det är inte upp till någon utav  oss tråkigt nog, men håll tummarna för mig för jag trivs här i Söråker. Ha det bra allihop och trevlig helg!

Andras åsikter:
Postat av: JENNIE'S HUMOR
Sv: Jo jag har funderat på det länge, jag tror jag ska göra det. Jag förstår inte hur de kan hålla på HELA tiden. Till och med nu så hör jag hur han bankar :P
2009-04-04 @ 13:46:32
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback