Öronbarn

Jag har minsann blitt ett öronbarn på gamla dar. Först och främst ursäkta att jag inte uppdaterat på väääldigt länge. Jag har haft mycket annat för mig istället, som t.ex. vara bortrest, hälsa på andra, tvätta, städa, diska, handla, vara sjuk, vara trött, träna och så har jag kikat på förhäxad eller någon annan spännande film på TV såklart. Jag har helt enkelt inte haft tid ;-) och det verkar inte bli bättre heller. MEN jag kan nästan lova att jag skall uppdatera om kiruna resan till helgen eftersom jag inte har några planer samt att jag håller just nu på att avverka en förkylning *hoppas jag* Åter till rubriken "öronbarn" Jag har ALDRIG haft problem med öronen när jag var liten, men NU efter 20 års åldern har jag haft öroninflammationer, lock för minsta vatten som smyger sig in och nu har jag börjat få som "blåsor" i örat pga. förkylningar som gör att jag inte hör något alls på ena örat typ. Det är inte så illa som det låter men fruktansvärt irriterande! Jag återkommer med trevligare inlägg till helgen förhoppningsvis, tills dess får ni alla ha en trevlig vecka!

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback