Tillbaka till verkligheten

Nu sitter jag åter igen vid min dator, framför tv'n i vårat vardagsrum hemma. Vi kom hem igår klockan 23.00 och har bilat sedan 9.45 med en lunch paus hos moster med familj i Luleå på ungefär 2½ timma. Vi har haft det jätte mysigt och helt underbart i Kiruna och jag har också snart läst ut en bok som jag gillade väldigt mycket, den heter "14 år till Salu" och är riktigt hemsk men jag berättar mer om resan och boken vid ett senare tillfälle. Jag lovar att det även kommer komma upp lite bilder då också. Igår loggade jag in på bloglovin' och möttes av följande:



Jag hade sammalagt 143st olästa blogginlägg och ärligt talat kommer jag inte lusläsa igenom alla inlägg för det tar alldeles för lång tid. Scrapbooking bloggarna kikar jag lite lätt igenom eftersom det bara är bilder, photoshop och kändis bloggarna struntade jag i helt och hållet för det är inget jag "måste" följa. Tyvärr var det bara en enda som uppdaterat sin blogg i min favorit kategori "Vänner och familj" Resten av kategorierna har jag inte hunnit med ännu och jag har nu 77 olästa inlägg kvar i kategorierna humor, inreding och pyssel samt psykologi. Dem skall jag försöka läsa vid ett senare tillfälle för idag har jag tvättat alla kläder jag hade med mig plus sådant som man inte hann tvätta innan vi reste bort, det vart tio stora högar. Snart skall vi hälsa på mamma och visa lite bilder och videosnuttar och surra lite. Ha en trevlig söndag allihopa!

Andras åsikter:
Postat av: . Pjumas . ♥
143 är inte så mycket mot mina över 400 :D
2009-04-19 @ 18:17:57
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: »» Michaela / Bloggdesigner ««
Hej min söta bloggläsare :)

Hoppas att du har haft en jätte bra Måndag, det har jag och jag ber om ursäkt för att jag inte har svarat på din kommentar tidigare men jag har haft lite saker för mig :)

Minns inte riktigt vad vi prata om :/



Imorgon kan man skicka in bidrag till "Veckans blogg" Du kan anmäla dig själv eller en vän, men det förklarar jag bättre imorgon :)



Kramar / Michaela
2009-04-20 @ 15:43:05
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Cleo Zatch
tack så hemskt mycket!!!.

Jag har saknat din blogg!

/Cleo
2009-04-21 @ 17:58:49
URL: http://www.metrobloggen.se/cleozatch
Postat av: Marra
Jag hade 700+ när jag loggade in, har varit så ett tag nu, så jag är efter med att kommentera överallt :D
2009-04-22 @ 10:21:26
URL: http://loveorhates.wordpress.com/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback