En bloggande förskolearbetare och pedofil



Jag tror jag håller på att EXPLODERA av ilska. Jag är så jävla förbannad och upprörd - Hur kan människor vara så grymma och egoistiska och göra allt dem kan för att mätta sina egna förvridna sexuella behov? Jag skulle ställa en fråga i Flashbacks forum angående en bana på Boda Borg som jag och min syster verkligen vill kunna lösa till nästa gång och så springer jag på denna artikel om en pedofil som arbetar på en förskola i Stockholm och som bloggar helt öppet och ogenant om det. Kanske jag själv tar åt mig en del med tanke på min egen barndom, men jag anser att Pedofili är en sjukdom och dem som är pedofiler ser inte själva hur sjukt dem är! Därför borde dem låsas in på en anstalt någonstans och aldrig någonsin bli utsläppta utan ständig övervakning och kontenuelig terapi. Det är det "finaste" jag kan säga om pedofiler här på bloggen, men egentligen vet vi "friska" människor vad jag egentligen menar med det! Här hittar ni hans personliga blogg och här hittar ni ett inlägg om hans arbete på förskolan som han jobbar på - som jag anser snart verkar nå sin kulmen om ett sexuellt övergrepp inom en snar framtid. Jag menar, vad händer när han inte längre får sina kickar av att bara "titta" och "vidröra" barnen?! Barn är det viktigaste i världen och det vackraste man kan få, och dem ska ALDRIG, ALDRIG NÅGONSIN behöva vara med om att en vuxen människa vill tillfredställa sina egna förvridna, sexuella behov! Hur kan han leva med sig själv?

Jag tycker att det är direkt OLÄMPLIGT att den här killen ska jobba på förskola oavsett om han har eller inte har gjort något mot barn. Han själv skriver i sin blogg om att han tycker att det inte borde ha någon inverkan eftersom han sköter arbetet som han ska. Men skulle DU SOM FÖRÄLDER vela lämna ditt barn på förskolan om du VET att en i personalgruppen är pedofil? Du vet att han håller om henne/honom på dagarna när du är på jobbet/skolan, studerar hennes/honoms kropp, fantiserar om henne/honom och vad han skulle vela göra - och kanske till och med bara är en kort bit ifrån att ta nästa steg, dvs utföra en gärning av sexuellt ofredande. Nej, jag är upprörd och illamående men det värsta är nog alla kommentarer han fått i sina inlägg. Dem flesta borde komma från upprörda medmänniskor och barnfamiljer men han har fått kommentarer av sånna med samma sexuella läggning som uppmuntrar och diskuterar diverse ämne.

Bilden som jag använt mig av i inlägget säger mer än 1000 ord om vad ett offer för pedofili går igenom.

Det skall inte göra ont att vara barn!

Andras åsikter:
Postat av: Petra
hur fan kan de låta honom arbeta ??????
2009-08-23 @ 18:53:40
URL: http://petrawartmark.blogg.se/
Postat av: Petra
helt sjukt är det fan i mig, blir fan arg !
2009-08-23 @ 18:59:42
URL: http://petrawartmark.blogg.se/
Postat av: Danni
Håller verkligen med! Blir jävligt skrämd när jag hör sånna saker :O
2009-08-23 @ 18:59:59
URL: http://daannih.blogg.se/
Postat av: Danni
Och nu känner jag mig lite rädd....vrf finns det sånna här personer? :(
2009-08-23 @ 19:11:09
URL: http://daannih.blogg.se/
Postat av: Cleo Zatch
MAn mår fan illa!
2009-08-27 @ 21:23:16
Postat av: [ L o v e l y L i f e ]
Så fruktansvärt sjukt! Finner inga ord.. Har han inte fått sparken?
2009-09-06 @ 14:29:26
URL: http://blodpannkakorochplaneter.blogg.se/
Postat av: M
Fyfan!!

Jag länkar till din blogg och skriver om det här.

Borde inte få jobba kvar där trots att han inte gjort nåt, nån gång lär det ju hända något.

USCH!
2009-09-08 @ 13:19:00
URL: http://lastchancedance.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback