Humor på hög nivå - HippHipp

Jag är helt förälskad i Anders Jansson och Johan Westers humorprogram HippHipp som gick på SVT för många år sedan. Inget humor program har fått mig att skratta så gott som jag gör då jag ser dem och humorn är ren och skär parodi på professionell nivå. Men istället för att jag ska försöka förmedla via bloggen hur bra HippHipp egentligen är så kan ni istället få se några utav mina favorit sketcher ifrån programmet och sedan själva bedömma vad ni tycker. Men kom ihåg; smaken är ju som baken!



Den händiga fårhunden


Flygplans kaparna


Svenska för nybörjare


Vem vill bli miljonär


Ikeas lekrum


Tiffany Persson på Viktväktarna


Det osammanhängande melodikrysset


Den hängivna hejarklacken

Andras åsikter:
Postat av: Anna the panna
Ååååå, jag älskar de!!!!! Jag har alla filmer me de tro ja!!! Du kan ju få låna de om du vill lr se de här, jag kan se de många gånger jag!!! =) KRAM PÅ DAM!
2009-09-01 @ 23:29:32
Postat av: Anna the panna, igen =)
Tiffany är min favorit å familjen är ju så bra med pappan som alltid ska filma hihi!!
2009-09-01 @ 23:32:01

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback