Kreativitet på högsta nivå!



När jag bodde i Luleå så hade jag inte många riktiga vänner. Men en utav dem jag tyckte mycket om var Evelyn som jag ( även fast vi gick i samma skola ) tappade kontakten med redan på högstadiet. Hon var en kreativ och begåvad tjej med stora drömmar och det blev ju något vettigt av henne också! Det visade sig att hon började intressera sig för kläder och hon har varit modell till ett gäng plagg på sidan Odium Clothing där bilden förövrigt är tagen ifrån. Sedan har hon också designat kläder och har startat ett eget märke som heter just "Evelyn Frantti" och nu har hon också gått en utbildning i Göteborg där dem gjorde en kläd kollektion av godis och papper, som det sedan gjordes ett repotage om och det kan ni läsa om här!

- Kreativt va?!

Andras åsikter:
Postat av: Anonym
Ojs,ser att du skrivit lite om mig här... Tyvärr så är det ju så att mitt märke inte heter ELF Design, utan det kommer kort och gott att gå under "Evelyn Frantti". Kom gärna på modevisning i slutet av September på Underjorden i Göteborg!



Mvh/

Evelyn
2009-08-31 @ 21:31:31

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback