Paparazzi

Jag tycker det är så jävla taskigt av andra att lägga ut bilder på folk på nätet när personerna ifråga, som är med på bilderna inte ens gett tillstånd till det. Jag vill ju bara lägga ut dem bilder jag själv valt på t.ex. Facebook mm.. men många tar sig den friheten att publisera bilderna fortare än man hinner blinka! Sedan den här jävla "taggningen" man kan göra på Facebook som gör att man automatiskt får bilden i sitt eget album bara för att man råkar vara med på bilden - är helt fördjävlig. Varför skulle jag vilja ha en bild i mitt album som jag ser hemsk ut på?! Nej, jag tycker att det är dåligt att man kan lägga ut bilder hur som hellst och att andra inte ens tänka på en annan människas välmående. Jag mår iallafall jätte dåligt av att se mig själv, så som jag ser ut just nu! Jag vill INTE bli påmind om det något mer, för snart bryter jag ihop och det betyder att jag kommer gå tillbaka till mina "gamla" vanor igen! Nej, f.o.m nu skall jag inte bjuda på mig själv något mer, jag kommer inte frivilligt ställa upp på fler kort eftersom man inte vet vart dom hamnar sedan. Men om jag nu istället lyckas gå ner i vikt så kommer nog jag vara den största linslusen ni någonsin skådat! ;-) Men tillsvidare.. Lär er att fråga före ni lägger ut bilder på folk på nätet - det kallas RESPEKT!


Andras åsikter:
Postat av: beciell
Jadå, det kommer det till att bli :D
2009-12-22 @ 13:53:55
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Anonym
bra skrivet, hatar också att urfula bilder på mig hamnar på internet någonstans -.-



btw, jätte fin design! :)
2009-12-23 @ 17:24:19
Postat av: emma
snygg design :)
2009-12-26 @ 00:18:24
URL: http://eemmamichelle.blogg.se/
Postat av: Carolina
Bra inlägg!!



Läs gärna dagens inlägg om svek och svara på frågorna. Jag behöver höra andras åsikter innan jag går under av tankar...
2009-12-26 @ 19:49:31
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Jenny
Förstår vad du menar, jag frågar alltid om lov innan, OM jag ska lägga upp någon bild, men oftast håller jag mig till bilder inom familjen som jag själv bestämmer över!



God fortsättning! Kram Jenny
2009-12-27 @ 00:34:59
URL: http://jennyn.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback