Ännu ett melodifestival FIASKO

Undra om Sverige kommer skämma ut sig i år igen? Troligen, med tanke på vilka skitlåtar som gick vidare i den första delfinalen i lördags. Sverige har en FRUKTANSVÄRT DÅLIG smak och jag tycker att vi inte ska vara med i tävlingen egentligen eftersom vi ändå kommer förlora och skämma ut oss, igen. Det är ingen som verkar tänka logiskt och som är tävlingsinriktad i det här avlånga och kalla landet inte, utan vi röstar antingen fram någon skitlåt med typ Carola eller Perelli som låter precis som alla andra låtar vi röstat fram till final eller så tar vi något helt åt helvete som resten av världen bara skrattar och skakar på huvudet åt. Det här är FRUKTANSVÄRT PINSAMT och jag förväntar mig bara att hela jävla melodifestivalen kommer bli ett jävla FIASKO - igen! Resten av världen skrattar åt oss medans vi korkade svenskar skickar samma låt, gång på gång till finalen. PINSAMT! När ska NI lära er att välja RÄTT LÅT! Är det inte en tävling eller vadå?

Andras åsikter:
Postat av: Marhina
Längtar tills Sverige blir utkickad från Melodifestivalen för alltid :O menar bara, jag hatar verkligen att Sveriges befolkning, den gruppen som röstar, inte kan rösta fram rätt låt, sen hatar jag dom dära Svenska artisterna och deras musikskapare med mera att dom gör sån SKIT. För om det där kallas musik, då kan ni börja kalla mig Drottning utav universum eller nått i den stilen.

Vi behöver fler fritänkande personer till Sverige, önskar dom kunde utvecklas till något snart, innan alla länder som du nämnde, börjar skratta åt våran inkompetens vad gäller det mesta, inte bara musik och dåliga artister.
2009-02-10 @ 23:29:52
URL: http://marhina.blogg.se/
Postat av: Cristin
Vilken fin blogg :)

Vad tycker du om Victoria Silvstedt? Lämna gärna en åsikt i min blogg,

har skrivit ett inlägg om henne. Men inget måste! :)



tycker du att min blogg är bra så får du gärna prenumerera också :)

ha det super!
2009-02-11 @ 00:54:49
URL: http://ccristin.bogg.se
Postat av: Cleo Zatch
Ja det har blivit som någon sorts förbannelse...vi får aldrig till det nu för tiden...heeeelt otroligt!!!

/Cleo
2009-02-11 @ 11:03:54
URL: http://www.metrobloggen.se/cleozatch
Postat av: anna
Hejsan=) har du någongång beställt från bracy.se? KRAM
Postat av: Anonym
FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135
2009-02-11 @ 12:18:51
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥
sv; haha jo nu är jag det ;) så nu får dom på boa passa sig ;D hahah! :D
2009-02-11 @ 12:34:26
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Cleo Zatch
Ja det är ju det...jag söker allt men får inget,jag har städat,jag har jobbat i matbutik,jag har jobbat med blommor, jag har jobbat som bingovärdinna, jag har jobbat på restaurang, jag kan så mycket men jag får endå inget jobb.

jag sökte till ett tvätteri..inte har dom svarat neeeej...ingen vill ju ha mig...piss asså!!!

/Cleo
2009-02-11 @ 12:51:27
URL: http://www.metrobloggen.se/cleozatch

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback