Det börjat med matte och slutar med psykologi

Igår åkte jag som sagt till mamma för att ta igen mig i lite matematik, jag har ju kommit efter när jag har varit sjuk och sen har jag "fstnat" på en uppgift och inte lyckas komma vidare så det var bra att jag åkte dit och tog mig tid till det. Jag, mamma och lillasyster satt vid köksbordet efter maten och gjorde våra egna skoluppgifter, jag med mattematik b, lillasyster med matematik a och mamma satt och repeterade inför sin tenta imorgon. Sedan avslutade vi kvällen med att surra om psykologi och människans beteende. Vi pratade om mobbning, varför det existerar, varför man mobbas och vem som blir offer. Sen pratade vi också om olika kriser i familjer som skiljsmässa, narkotika beroende, alkohol problem och hur folk i deras omgivning påverkas samt psykiska sjukdommar och syndrom. Det var väldigt trevligt och lärorikt!

Andras åsikter:
Postat av: Cleo Zatch
guuu vilken mysig familj !

=)

/Cleo
2009-02-20 @ 13:41:17
URL: http://www.metrobloggen.se/cleozatch
Postat av: Malin - bloggdesigner
sv: Alltså det är ingen stämpel i ps, utan en funktion i panelen. svårt att förklara, men de finns på alla photoshop :)
2009-02-20 @ 14:59:38
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback