Foton från lördagskvällen



Sådär ja, då var dem första fotona ute sen jag "lovade" att bättra mig. Jag hade iallafall jävligt roligt i Lördags och jag trodde först att det skulle bli en lugn fest men innan klockan var 21:00 så hade en kille praktiskt taget hängt i gardinstången, en kille hade däckat och två killar stack efter att ena tappat bort sitt bankomatkort. Så till sist satt det bara jag, Yvonne, Elenor, Anne, Anna, Micke och en stockholmare kvar i soffan och roade oss med "Jag har aldrig" spelet. Det var faktiskt ganska roligt det! Men nu minns jag varför jag inte gillar att festa så mycket nuför tiden, för jag var rejält bakis på Söndagen plus att man blev ännu mer sjuk, men det förstod jag ju nästan att  jag skulle bli. Sedan tycker jag faktiskt att det är jobbigt och obehagligt att bli på lyset ibland så nu ska jag ha uppehåll minst tills Yvonne fyller 30 år innan jag känner mig redo att festa igen. Men det är ju snart det också, i slutet av den här månaden!

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback