Fredag den 13'e va ;-)

Nä, jag tror inte heller att det är en otursdag. Idag har jag haft en helt underbar dag med barnen på jobbet, gud vad jag ÄLSKAR den förskolan, barnen och personalen. Hur som hellst så är jag totalt slut körd nu när jag kom hem så det kommer inte bli mycket gjort ikväll, jag tror att jag fortfarande är lite ovan att jobba eftersom jag blir så trött fort. Idag fick jag även ett litet paket från Betties Galleria direkt i brevlådan, det är Yvonnes 30års present som äntligen kom. Jag vill lägga ut en bild men jag vet inte om jag "vågar" ännu, så jag lägger istället ut den på en länk. Hoppas att ni alla får en avslappnande och frisk helg, själv skall jag ska försöka att kurera mig ordentligt samt göra lite matematik imorgon på alla hjärtans dag hos mamma.

Alla UTOM Yvonne har tillåtelse att klicka här!

Andras åsikter:
Postat av: Jennie
Jättefina grejor på den sidan, och fin present!
2009-02-13 @ 21:15:13
URL: http://sliparen.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback