Klassträff? Glöm det!

Fan, fan, fan. ÅNGEST! Jag fick hem ett brev idag om att vi ska ha en klass återträff den 22 Maj. Glöm det säger jag! För det första så varför skulle jag vela träffa dem där idioterna igen? Jag kan fortfarande inte glömma allt Malin har utsatt mig för och hur dåligt jag har mått utav det, sedan var inte skoltiden i den där klassen bra överhuvudtaget. För det andra så vill jag inte komma tillbaka och bara säga "Hej, här är jag. Överviktig, arbetslös, förlovad men inte gift, bor i lägenhet men inte hus, har inga barn men tre katter" Det är som att säga att "Ni hade rätt, jag var en looser iallafall" Nej fy. Det tänker jag INTE vara med på, dem har skrattat åt mig tillräckligt och det räcker för en livstid. Jag får bara ångest av att tänka på det, aldrig att jag skulle vela återuppleva dem gamla minnena igen. Dessutom vet jag att flera av dem har enligt mig själv har "lyckats" och har det mycket bättre än mig, eller så som jag VILL ha det. Några har flyttat, en jobbar utomlands som reseledare, en studerar utomlands till doktor, en har skaffat sig ett fint hus neröver som dem har renoverat för en stor slant samt skaffat sig en dottír, en har startat ett eget klädmärke och egen butik, en studerar till socionom.. Ja, ni hör ju.. Jag säger bara det ALDRIG att jag återvänder. och ni kan inte ge mig något argument för att ens överväga saken heller. Håll bara med och var tyst sen tack!

Jag rev lappen..

Andras åsikter:
Postat av: Cleo Zatch
Bara så att du vet vad jag tycker:

Jag tror att även om du själv tycker att du uppnått det du vill och tycker att dom idioterna lyckats bättre så kan jag säga dig att INGEN av dom har fått mig att må bättre men det har DU, och jag tycker att du verkar vara en grymt snäll tjej och du har rent mjöl i dina påsar,du har inte gjort så att nån i din förra klass mått dåligt i år och dagar...du har skött dig och ditt liv jävligt bra och det varderar jag och en jävla massa fler människor högre än att vara nån satans reseledare eller fucking doktor...förstår du det gumman...du är grymt snäll och bäst i världen på att vara du och du ska se att i slutändan så kommer du vinna på att du varit sann mot dig själv hela ditt liv!

/Cleo
2009-02-11 @ 18:21:43
URL: http://www.metrobloggen.se/cleozatch
Postat av: Cleo Zatch
Nej jag har inte haft nån klassåterträff än,jag tror inte det kommer bli nån heller...jag var en av de tuffa tjejerna men jag försvarade ALLTID dom som dom idioterna retade,jag fattade aldrig varför man skulle retas,tillslut så ville dom inte vara med mig...men jag hade så många nya kompisar så jag sket i dom TOTALT,jäkla puckos asså!!!

Jag kommer alltid att vara min egen bästa vän!

=)

/Cleo
2009-02-11 @ 18:33:34
URL: http://www.metrobloggen.se/cleozatch
Postat av: Jennie
Det räcker att man är bra som man är och man behöver inte söka andras bekräftelse. Var bra som du är! Du har väl lyckats på ditt sätt! Alla behöver inte göra samma sak.
2009-02-11 @ 21:07:15
URL: http://sliparen.blogg.se/
Postat av: Cleo Zatch
Ja visst gör det,det e bara att komma över och käka med oss!!!=)

/Cleo
2009-02-11 @ 22:43:24
URL: http://www.metrobloggen.se/cleozatch
Postat av: Jonas [Tips & Trix]
Svar: Haha, mycket möjligt, men jag tror ändå att en bild har större genomslagskraft. Sedan gäller det att göra såna reklamer så enkla och lättförståeliga som möjligt :)
2009-02-12 @ 13:15:34
URL: http://jonaspeterson.blogg.se/
Postat av: Jennie
Låter som om du är fast besluten om det :)









VÄLKOMMEN IN TILL MIG OM DU HAR TRÅKIGT!



http://jenniesplace.blogg.se



2009-02-12 @ 19:39:48
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback