Lördagsplaner med vännerna

Idag har vi legat och dragit oss i sängen till tolv ungefär, sen har vi sett på en film och bara myst ihop. Nu dricker jag en kopp kaffe för att piggna på mig lite och försöker samtidigt att göra mig iordning för kvällen. Jag ska som sagt till Elenor med Yvonne och Anna och vi ska käka tacos, dricka lite alkohol och så ska vi nog spela lite spel också :-) Jag tror jag skall ta med mitt nya "sanning eller konsekvens" som jag fick av lillasyster i julas, så vi kan inviga det. Jag är som frälst i sånna här spel, dem är bara så roliga och absolut inte för små barn om det var någon som trodde det. Jag skall nog ta med mig min kamera också så jag kan lägga in lite mer bilder på bloggen, jag vet att jag är dålig på det. Men jag ska bättra mig, lovar!

Andras åsikter:
Postat av: Marra
Sovmorgon, härligt härligt!

Hoppas du får trevligt ikväll :)
2009-02-07 @ 16:41:05
URL: http://loveorhates.wordpress.com/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback