Min framgång till rikedom!

Igår var jag och Jyrki i Ljustorp och hälsade på mamma och resten av familjen typ. Jag behövde inte så mycket hjälp i matematiken den här gången men det är ju mycket lättare att sitta där ifall att det skulle behövas så man inte fastnar på ett ställe och inte kommer därifrån. Klockan nio så stängde både jag och mamma igen våra böcker och sen så började vi att spela deras nya Monopol, den med kontokort. Jag vann ju sist vi spelade, men den här gången sopade jag mattan med dem trots att det var fruktansvärt jämt på slutet mellan mig, Jyrki och Jan Åke! Äh, ni kan få se hur det fick till i bilder istället, det är mycket roligare!








Andras åsikter:
Postat av: Marra
Haha monopol är skitkul :)
2009-02-22 @ 10:25:29
URL: http://loveorhates.wordpress.com/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback