Negativ livssyn

Jag förstår att jag kan verka vara en negativ person som har svårt att se ljuset för allt mörker. Men det finns som sagt flera olika historier till att jag är som jag är. Jag har givetvis varit en possitiv person en gång i tiden och jag var även glad och lycklig då också. Men allt eftersom så har just den väg som jag valt att gå grusats igen med både småsten och stora stenar som har fått mig att mer eller mindre tappat hoppet och glädjen i livet. Jag kämpar varje dag med att fösöka få den tillbaka, men det är svårt att veta hur man skall göra för att lyckan skall bli livslång. Jag vill bli glad igen, jag vill känna mig värdefull och jag vill gå igenom en vinter utan att behöva bli deprimerad och "falla tillbaka" i mitt gamla tankemönster, men det tar tid och jag hoppas att ni står ut med mig tills jag lyckas få bort alla stenar som stoppar mig från att nå mitt mål.

Tack för att ni läser min blogg, det får mig att känna mig betydelsefull. Det värmer mitt hjärta att någon tycker det jag skriver är intressant, och kanske är ni en del av min väg tlIlbaka till ett lyckligt liv? Men den som prenumenerar får se, så klicka här eller på min ikon för bloglovin´ i menyn till höger. Tack för ditt stöd!

Andras åsikter:
Postat av: Viktor
Jag ska börja prenumerera på din blogg så du kan gärna prenumerera på min! :)
2009-02-26 @ 00:26:05
URL: http://viktore.blogg.se/
Postat av: Marra
Jag har inte märkt av något negativt med dej. Kanske bara är det som du själv ser på dej? För tycker inte alls att din blogg utstrålar negativitet, snarare tvärtom :)
2009-02-27 @ 07:43:35
URL: http://loveorhates.wordpress.com/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback